Massage, zoneterapi, kranio sakral terapi i Aalborg

Behandling af stress ved  stresskonsulent i Aalborg

Ring NU på tel. 40 33 11 42
 og bestil tid!

Stress behandling

Har du et eller flere af følgende symptomer: Hovedpine, ondt i maven, ledsmerter og spændinger,  hjertebanken, allergi, forhøjet blodtryk, søvnproblemer, tab af korttidshukommelse, humørsvingninger, træthed, depression eller angst?

.....så kan det være et symptom på stress.

Det kan jeg hjælpe dig med, og i stressbehandling hos mig tages udgangspunkt i din aktuelle situation, og der bruges præcis den metode, som passer til dig, hvilket vi finder ud af i den første samtale/vejledning. Stress er nemlig forskellig fra person til person.

Ved behandling af stress anvendes forskellige teknikker både fra Kranio sakral terapi og fra Access Bars, som hjælper dig med at få ryddet op på din mentale harddisk

Stress er ikke en sygdom men en ubalance i krop og sind. Da vi alle er forskellige, reagerer vi også forskelligt på stress. Vi kan ikke helt undgå hverdagens stressfaktorer, men vi kan håndtere dem forskelligt. Symptomerne er kroppens signal om, at der er noget galt, og de kommer ofte på et tidspunkt, hvor et menneske har været under pres i længere tid.

Du ved selvfølgelig godt, at det selvfølgelig er bedste at forebygge og lære at forstå din krops tegn på stress og lære at få kontrol over situationen. Det kan gøres på mange forskellige måder, og det skal være en måde, der passer til dig og dit liv.

Kosten har også stor betydning for kroppens modstandsdygtighed, og du kan forbedre dit immunsystem ved at sørge for at få alle de stoffer, kroppen har behov for. Helseplanen kan være en rigtig god start på opbygning af et godt immunsystem. Læs mere her...

Ring og hør nærmere på tel.. 40 33 11 42

Prinsensgade 18 - 9000 Aalborg - info@aalborghelseklinik.dk - tel.: 40 33 11 42